دامپروری ایران

آموزش تکمیلی در مورد روش های نوین دامپروری

دامپروری ایران

آموزش تکمیلی در مورد روش های نوین دامپروری

مشکلات دامپروری

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۲۳ ب.ظ

مشکلات و معضلات متعددی که در صنعت دامپروری ایران به خصوص در بخش پرورش گوسفند زنده وجود دارد ، در صورت ادامه می تواند لطمات بزرگی را به بخش تامین نیازهای غذایی کشور وارد نماید . با وجود اینکه دامداری و نگهداری از گوسفند در کشور ما از سابقه ای بسیار کهن برخوردار است اما متاسفانه در مقایسه با کشور های پیشتاز صنعت دامپروری کشور ما هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و با استاندارهای جهان فاصله دارد . 

پرورش گوسفند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای اینکه با مزایای پرورش گوسفند آشنایت پیدا کنید این مقاله را بخوانید . 

پایین بودن نرخ بهره وری و هدر رفت زیاد انرژی مالی و زمانی دو شاخص مهم برای نمایش مشکلات موجود در این صنعت می باشد . ایران کشوری است که از بهترین پتانسیل های مرتعی و نژادی به خصوص برای گوسفندان برخوردار است . با اهمیت دادن به پرورش اصولی گوسفندان ، استفاده درست از مراتع ، شناسایی خصوصیات هر نژاد بر اساس اهداف دامداری ، به کارگیری روش های نوین دامپروری ، تهیه جایگاه و تجهیزات مناسب رکورد گیری و اصلاح نژاد ، تلاش برای برطرف نمودن معایب ژنتیکی ، استفاده از جیره های غذایی مناسب ، بهبود روند تولید مثل گله ها و پیش بینی زمان زایش میش از مهم ترین مواردی هستند که به صورت چشمگیر به دامداری و دامپروری ما کمک خواهند کرد . 

گوسفند

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید . 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۲۳ ب.ظ
  • آموزش دامپروری و دامداری فرشید زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی